Περιγραφή Επαγγέλματος
Το εξειδικευμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα, Υπεύθυνος διαδικτυακών πωλήσεων ξενοδοχείων, Hotel eSales Manager, αποσκοπεί στην απόκτηση όλων των απαραίτητων ψηφιακών δεξιοτήτων στην ξενοδοχειακή βιομηχανία, για την πλήρη διαχείριση των διαδικτυακών πωλήσεων και κρατήσεων ξενοδοχείων. Έτσι ώστε, να είναι σε θέση τα στελέχη, το προσωπικό και ιδιοκτήτες επιχειρήσεων, να ανταπεξέλθουν σε έναν αναβαθμισμένο ρόλο.
Ακολουθεί η στρατηγική ανάλυση της βέλτιστης επιλογής μείγματος διαδικτυακών καναλιών διανομής με την αναγκαιότητα της χρήσης channel management συστημάτων.
Γενικότερη και ειδικότερη αναφορά στους online travel agents καθώς και σε κάθε ενδοιάμεσο, στη διαδικτυακή διανομή και πώληση.
Ιδιαίτερη θεωρητική και πρακτική αναφορά στην δυναμική των απευθείας κρατήσεων. Λόγοι, τρόποι, μέσα, στρατηγικές και tips για την μέγιστη οφέλεια των επιχειρήσεων, με την χρήση των συστημάτων booking engine.
Στην διαδικασία πωλήσεων, κάθε βιομηχανίας της οικονομικής ζωής, ένα βασικό στοιχείο των τεσσάρων Ps του marketing αποτελεί το Price- Pricing (Τιμές-Τιμολόγηση).
Ο Ορισμός της βέλτιστης τιμής, είναι αντικείμενο της προσφοράς και της ζήτησης αλλά πλέον, η ανάλυση ή η πρόκληση για αλλαγή των δύο δεικτών συνεπικουρείται από εφαρμογές και ηλεκτρονικές διαδικασίες. Ειδική αναφορά στα συστήματα διαχείρισης εσόδων.
Σημαντικότερη της επιλογής των Online ή ψηφιακών συστημάτων διαχείρισης περιουσιών, είναι oi δυνατότητες του integration δηλαδή της ζεύξης των πληροφοριών μεταξύ των διαφορετικών συστημάτων και εταιριών.
Παρουσιάζεται η εικόνα της διαδικτυακής διασύνδεσης συστημάτων και εφαρμογών στο βασική λειτουργία της επιχείρησης σε θέματα διανομής, πώλησης και κρατήσεων μέσω των booking engine, OTAs, property management systems (PMS), channel manager, revenue manager.
Περισσότερα
Δεν υπάρχουν προϋποθέσεις για τη συμμετοχή των υποψηφίων.
Ο υποψήφιος αποκτά πιστοποιητικό συμμόρφωσης μετά από επιτυχημένη εξέταση.
Η διάρκεια του πιστοποιητικού είναι 10 χρόνια.
Ο πιστοποιημένος επαγγελματίας αποκτά :
- - Απόδειξη των επαγγελματικών του προσόντων
- - Επαγγελματική ταυτότητα, Εφόδιο εργασίας σε παγκόσμιο επίπεδο
- - Αυτοπεποίθηση
Ωστόσο αξίζει να σημειωθεί ότι:
Οι εθνικοί φορείς διαπίστευσης όλων των ευρωπαϊκών χωρών, οφείλουν να υποστηρίζουν την αποδοχή στη χώρα τους, των εκθέσεων δοκιμών, των βεβαιώσεων και των πιστοποιητικών, που εκδίδουν οι διαπιστευμένοι από το Ε.ΣΥ.Δ. φορείς και εργαστήρια, και να τις αναγνωρίζουν ως ισότιμες προς τις εκθέσεις, τις βεβαιώσεις και τα πιστοποιητικά των εργαστηρίων και φορέων που έχουν διαπιστεύσει οι ίδιοι.
Η παραπάνω αναγνώριση επεκτείνεται αυτόματα σε παγκόσμια κλίμακα, με τις διμερείς συμφωνίες που ισχύουν μεταξύ της ΕΑ και των φορέων διαπίστευσης των βιομηχανικά αναπτυγμένων χωρών (Η.Π.Α., Καναδάς, Ιαπωνία, Κίνα, Αυστραλία κλπ.).
PROFESSIONAL EXPERTS - Tourism
Hotel Receptionist
He correctly carries out and in time everything relating to customer services, in the reception and hosting areas.
Floor Department Employee
Cares about the cleaning and tidying of rooms of a hotel business as well as equipping them with all the necessary materials...
Linen Room Employee
Takes care of the proper handling, and supply of clothing in a hotel business as well as for the Department's laundry equipment...
Management Employee in Tourism Enterprises
Possesses the necessary knowledge, competences and skills to provide supportive administrative work…
Marketing Assistant (specialising in the Tourism Sector)
He supports and implements programs and decisions which are applied by the Commercial Department…
Hotel Call Centre Employee
Serve customers or stakeholders within products and services offered by the company or the agency or the tourist business
Buffet Person
Prepares the buffet area, aiming to prepare the order you will receive from the waiter in accordance with the rules and in compliance with the rules of hygiene and safety…
Food and Beverage Operator (Food health and safety)
Is involved in the handling of food and beverages in establishments engaged in one or more of the following activities…
Professional Cleaner
Provides services original cleanings (newly built), General cleaning (total cleanings), daily cleaning (cleaning maintenance), periodic cleaning…
Manager of food businesses
The person who has the overall responsibility for the proper functioning of a mass caterer business
Art restaurant specialist
The person who has the overall responsibility for the proper functioning of a caterer business.
Pastry Chef
The person who deals with the manufacture of bread, pastries, desserts and dishes of all kinds and forms.
Reception and Customer Service Employee for Russian speaking Tourists
The employee who properly and promptly carries out the work relating to the provision of services to the Russian and not only client...
Tourism Animator
Deals with preparing, organising animation and implementing, keeping in mind the rational and sufficient management, recreational, cultural, educational and sports...
Wine products connoisseur
Provides advice and information on the proper storage, maintenance, serving and common defects of winemaking products...
Executive in Department of Hygiene and Food Safety in meat processing companies
Preparation, processing, production, packaging, storage, transportation, distribution,...
Catering Units Management Executive
The person who has the overall responsibility for the proper functioning of a catering business
Quality Customer Service Executive in catering businesses
Is the intermediary for efficient and correct communication between the business and its customers...
Internet Trading Executive in Tourism
Works as an executive in a business which is active in e-commerce in tourism...
Ορεινός Τουρισμός & Συνοδός Βουνού
Προγραμματίζει, σχεδιάζει και ενημερώνει τους εκδρομείς για τη διαδρομή.
Στέλεχος ανάπτυξης & προώθησης εναλλακτικών μορφών τουρισμού
Απασχολείται στον ευρύτερο κλάδο του Τουρισμού, στο κομμάτι του σχεδιασμού και της προώθησης εναλλακτικών μορφών τουρισμού.
International e-tourism Management
Αποσκοπεί στο να ετοιμάσει τα στελέχη και τους ιδιοκτήτες τουριστικών επιχειρήσεων στις συνεχώς μεταβαλλόμενες συνθήκες
Ecommerce in Hospitality, eSales Management».
Οι ιδιοκτήτες και τα στελέχη ξενοδοχείων και γενικότερα της ταξιδιωτικής βιομηχανίας, εκπαιδεύονται και αναπτύσσουν τις κορυφαίες μεθόδους, διαδικτυακής διανομής και πώλησης.
Hotel Online Marketing and Reputation Management
Η ταξιδιωτική βιομηχανία διέρχεται το στάδιο της πλήρους αυτοματοποίησης και ψηφιοποίησης, σε όλα τα επίπεδα λειτουργιών.